Jurassic World Evolution Deluxe Edition (PC) 546 SEK
JURASSIC WORLD EVOLUTION DELUXE EDITION SPELBESKRIVNING

Ta hand om operationerna på de legendariska öarna i Muertes skärgård och få liv till dinosauriernas undrar, majestät och fara. Bygg på intressen för vetenskap, underhållning eller säkerhet i en osäker värld där livet alltid ... hittar ett sätt.

Utför biologisk utveckling av dinosaurier som tänker, känner och svarar intelligent på världen omkring dem. Lek med livet själv för att ge dina dinosaurier unika beteenden, egenskaper och utseende, sedan fängsla dem och tjäna pengar på dem, för att finansiera din globala sökning efter förlorad dinosaurie-DNA.

Ta kontroll över den stora bilden med djupa hanteringsverktyg, eller ta itu med utmaningar på marken eller i luften. Utöka dina öar och välj din egen resa i en helt ny berättelse med ikoniska karaktärer från franchisen och årtionden av Jurassic-lore till hands.

© 2019 Frontier Developments, plc. All rights reserved. Frontier and the Frontier Developments logo are trademarks or registered trademarks of Frontier Developments, plc.

© 2019 Universal Studios and Amblin Entertainment, Inc. Jurassic World, Jurassic World Fallen Kingdom, Jurassic World Evolution and their respective logos are trademarks of Universal Studios and Amblin Entertainment, Inc. Jurassic World and Jurassic World Fallen Kingdom motion pictures © 2015-2019 Universal Studios, Amblin Entertainment, Inc. and Legendary Pictures. Licensed by Universal Studios. All Rights Reserved.

VANLIGA FRÅGOR

Hur fungerar det? Får jag Jurassic World Evolution Deluxe Edition som en fysisk kopia?

Nej, du får Jurassic World Evolution Deluxe Edition produktnyckel (Jurassic World Evolution Deluxe Edition CD Key), som du får via e-post. Sedan måste du använda Steam-plattformen för att lösa in dina Jurassic World Evolution Deluxe Edition produktnyckel (Jurassic World Evolution Deluxe Edition CD Key), och du är redo att ladda ner, installera och spela Jurassic World Evolution Deluxe Edition. Du får en steg-för-steg guide om hur du gör detta tillsammans med ditt köp. Det är hur enkelt som helst!

Hvad indeholder Jurassic World Evolution Deluxe Edition? Får jeg samme indhold som hos Steam?

Du får Deluxe-udgaven af Jurassic World Evolution som digital download til Steam:

• Spillet
  • En pakke med 5 ektra dinosaurer der kan blive fundet i udgravningssteder i spillet.
    • Styracosaurus

Kræver en 64-bit processor og operativsystem
Styresystem: Windows 7 (SP1+)/8.1/10 64bit
Processor: Intel i5-2300/AMD FX-4300
Hukommelse: 8 GB RAM
Grafik: NVIDIA GeForce GTX 1050 (Legacy GPU: GeForce GTX 660) / AMD Radeon 7850 (2GB)
DirectX: Version 11
Diskplads: 8 GB tilgængelig plads
ANBEFALET:
Kræver en 64-bit processor og operativsystem Läs mer
Genomsnittligt kundbetyg:
0

Inga kundomdömen för tillfället.